טרגדיה באלעד: נפטרה התינוקת בת השנה שהתייבשה

בנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרגדיה באלעד: נפטרה התינוקת בת השנה שהתייבשה
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החום הכבד ששורר בארץ גבה השבת מחיר כבד: בבית החולים 'זיו' שבצפת נפטרה השבת לפנות בוקר הילדה בת השנה תושבת העיר אלעד שהתייבשה השבוע במהלך טיול עם משפחתה בעמק החולה. הלווייתה תתקיים הערב (מוצ"ש) בחצות בבית העלמין 'סגולה' בפ"ת.

כזכור, התינוקת הובאה בשבוע שעבר לבית החולים 'זיו' ללא הכרה ובמצב אנוש, עם חום גוף מעל 42 מעלות, כשהיא סובלת ממכת חום קשה, התייבשות וקריסת מערכות כוללת.

בעקבות כך היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים כשהיא מורדמת ומונשמת, עם תמיכה בכל מערכות הגוף החיוניות.

כאמור, הבוקר היא השיבה את נשמתה לבוראה והרופאים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה. אביה של התינוקת, אושפז במצב בינוני כאשר הוא סובל מהתייבשות ומטופל בעירויי נוזלים.

ד"ר יורי וינר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים סיפר השבוע על המקרה כי "התינוקת עברה החייאה ממושכת, קיבלה עירויי נוזלים ותרופות לתמיכה בפעולת הלב ולחץ הדם ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים במצב אנוש, מורדמת ומונשמת, עם תמיכה בכל מערכות הגוף החיוניות".

כמו"כ, קרא ד"ר יורי וינר, למשפחות וצעירים להימנע מטיולים במהלך השרב הכבד השורר בימים אלו בארץ. "טיולים בשטח במזג האוויר השרבי אותו אנו חווים בימים האחרונים הינם מסוכנים, גם עם מקפידים על שתיה מרובה ואמצעי הגנה מהשמש. אנו ממליצים להימנע מיציאה לשטח בשרב כבד, דבר העלול להסתיים בהתייבשויות ומכות חום קשות, בעיקר בקרב ילדים ותינוקות, כמו במקרה זה".

מבית החולים זיו נמסר: "הנהלת בית החולים והצוות הרפואי משתתפים בצערה של המשפחה. רופאי בית החולים קוראים לציבור הרחב להימנע מטיולים וממאמץ גופני בשרב הכבד, ולהקפיד על שתייה ושימוש באמצעי הגנה נגד השמש ביציאה מהבית לים או לבריכה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בס"ד

    מתים מבושה?!
    נא לתקן = התייבשה

  2. 1

    ה' ישמור ויאמר די לצרותינו
    טרגדיה באלעד: נפטרה התינוקת בת השנה שהתביישה
    הלוואי שהתינוקת היתה רק מתביישת כמו שכתבתם בכותרת (בטעות כמובן)
    ולא מתייבשת!!!